wtorek, 26 stycznia 2016

Makijaż!!!

Tylko na wstępie, tu chora Dora i post, kiedyś na początku bloga dodałam post: Szminki!!!  więc taki tytuł. Kiedyś mówiłam też, o młodych tapeciarach:Młode tapeciary . Okej dziś będzie o makijażu! Zapraszam!

Mocne oczy - nie są dla każdego, oraz gdy zaczynasz z makijażem to pożegnaj ten pomysł. Niby wiek nie ma znaczenia, ale poczekaj, aż będziesz kończyć liceum/technikum/studia.
Delikatne oczy - bardzo dobra opcja, dla dziewczyn lubiących naturalny makijaż. Jeśli nie dawno zaczęłaś, ale nie masz 12/13 lat tylko 15/16/17 i więcej.
Usta - mówiłam już link: O szminkach 
Podkład - widziałam już wiele osób z za ciemnym wręcz pomarańczowym podkładem. Lepiej sprawdzajcie kolory (prawie wszędzie znajdziecie testery).
Makijaż w wieku powyżej 14 (15/16 i wyżej) - spoko nie czepiam się, bo w tym wieku. Nie robicie/robią sobie krzywdy makijażem, bo wiedzą co zrobić. Chociaż, nie które to samym podkładem mogą się "z kaleczyć".
Makijaż w młodym wieku - słabo, ja nie polecam "psujecie" skórę. Ja nie polecam, sama go nie robię
Bajo! 





 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz