czwartek, 21 stycznia 2016

DailyPost #2 - Impreza, najlepszy DailyPost, czwartek.

Hejka! Dziś mam nadzieje najciekawszy DailyPost! Zaczynamy!
Wstałam 7:35 chyba, posiedziałam potem się ubrałam i coś tam i coś tam xD. Przyszłam do szkoły zaczęliśmy historią, miała być karta pracy na ocenę, ale to jednak była praca z podręcznikiem. Potem przyroda, matma, polski i dostałam 4 z charakterystyki Pani Róży. Potem jakieś tam lekcje potem z Julką poszyłyśmy do papierniczego, bo Julka chciała kupić nabój do pióra, ale nie było. Poszłyśmy potem do piekarni i Julia kupiła sobie bułkę. Przyszłam do domu posiedziałam potem siostra zrobiła mi loki, pomalowała rzęsy i trochę przypudrowała. Tak z 30 minut później musiałam już wyjść. Weszłam do szkoły ubrałam mój strój tak około 30 min później zdjęłam strój, zawiązałam koszulę na biodrach. Impreza była super! Na koniec gdy DJArtur zbierł sprzęt ja tańczyłam bez muzyki, jakaś nauczycielka powiedziała:
- Do domu.
Chciałam powiedzieć dla beki, że nie mam domu, ale nie powiedziałam. Posiedziałam z tatą, poszłam się kąpać, zrobiłam potem popcorn i przyszłam napisać/spisać notatkę z neta na przyrodę o gadach. I teraz siedzę i to piszę.
Bajoo! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz