sobota, 23 maja 2015

Szminki!!!


Po mojej głowie chodzi jakieś 100 myśli.
Wymyśliłam, że dziś powiem wam co uważam o SZMINKACH.
Czerwone:
Są Boskie...ale jeśli jesteś w moim wieku czyli 11/12 lat lub mniej bądź trochę więcej.. to nie dla CIEBIE!
Jeśli masz więcej latek typu...15/16 i więcej to super ja lubię ten kolor, ale nie byłabym na tyle odważna by wyjść w takim na ulice. 
Mocno różowe:
No to też kwestia wieku... Ale przyznam, że są piękne.  Np.: Pink Punch Maybelline. No, ale co poradzić.
Inne mocne:
Są oczywiście piękne. Ale nie duzo młodych dziewczyn nimi się maluje.
Nude:
Jeżeli jesteś w moim wieku, młodsza, starsza, bardziej starsza. To idealna szminka dla ciebie. Nikt ci nie zwróci uwagi. A ty możesz eksperymentować.
Nawilżające:
Są dla każdego! Każdy ich używa by mieć piękne usta i dobrze nawilżone.
Baby lips tylko nawilżające nie kolorowe:
Są bardzo przydatne. Nawilżają 8 godzin. I chyba każdy je lubi. :D
Baby lips kolorowe.
Nasze mamy malują usta szminkami wymienionymi na początku, a my mamy kolorowe Baby lips. Też nawilżają 8 godzin. I są kolorowe. Mam czerwoną i jest super. Polecam WSZYSTKIM! 
Wiesz co sądze o szminkach? Mam nadzieje, że tak! 
Ja was zapraszam do innych postów i tym samym was żegnam! 
Papa! 
~Dororciak 
  

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz