czwartek, 31 grudnia 2015

Postanowienia.

Postanowienia noworoczne.
Co o tym uważam ma to dwie strony jak wszystko.
Z jednej fajne/motywacja itp.
Z drugiej przecież takie postanowienia mogą być w całym roku.
Czy jakieś mam?
Raczej nie chociaż...
Mam.
Ale nie są wymagające. 
Może mi się uda.
A wy macie postanowienia?
Mam nadzieje, że wam się uda.
Mam nadzieje, że Picolo (czy inny szampan będzie dobry.) 
Szczęśliwego nowego roku.

Sywester. Nowy rok.

Z okazji nowego roku Życzę Wam:
- Szczęścia,
- By ten rok był lepszy,
- Miłości, 
- Szacunku od innych,
- Żeby się pełniły wasze marzenia,
- By inni docenili to co dla nich robisz,
- Pozostań piękna/przystojny

środa, 30 grudnia 2015

Nowy rok.

Nowy rok, sylwester.
Co to znaczy? 
Nowy czas? 
Nie... 
Po prostu czas, który można lepiej spędzić.
Lepiej zorganizować.
Lepiej spędzić czas.
Poznać lepsze osoby...?
Możesz wszystko zmienić.
Zrób to co czym marzyłeś/aś.
Okej?
Mam nadzieje, że wszystko się spełni.

sobota, 5 grudnia 2015

Mikołajki.

Jutro Mikołajki więc podaruj komuś radość.
(Nie nie chodzi mi o Cocacolę to nie post z współpracą).
Nie chodzi o kwestię pieniędzy, chodzi o coś nie wielkiego, a tak naprawdę, najlepszego co mogło być.
Np.:
1. Miły wieczór:
Przygotuj ciasteczka, czekoladę (słodkości), lub po prostu popcorn i chipsy, poszukaj filmu, który chcecie obejrzeć, a np.; "nie ma czasu". Odpal tilajty (podgrzewacze), kominek z woskiem (najlepiej, bo olejku może zabraknąć podczas np.: 2 godzinnego filmu.)
2. Wspólne śniadanko:
Zrób coś nietypowego jakieś "inne" jajka. Coś co lubicie, albo chcecie spróbować, albo fit czyli sałatka.  Ja polecam salatkę ktorą jadlam w pewnej restauracji, nie znam przepisuu, ale składa się z:
- sosu 1000 wysp
- usmażonych kawalkow kurczaka
- (chyba) rukola
- miks sałat
(i obok położyć grzanki z masłem na patelni z oregano)
3. Podejdź do kogoś na ulicy i mu podaruj coś małego. 
(Najlepiej pod choinką w mieście)
Jakąś czekoladę, cokolwiek.
 

 

niedziela, 29 listopada 2015

Próbne testy.

Jeśli chodzisz do 6 klasy wiesz o co chodzi...
... próbne testy co MIESIĄC!
Ja w tamtym tygodniu miałam próbne, ale co tam pierwszego grudnia angielski, a chyba 8 polski, matematyka.
Testy są męczące.
I dostaje z nich oceny. Czyli nic z ładnego świadectwa.
Co o tym uważasz?
Też dostajesz za nie oceny?
Też cię męczą?

Andrzejki w poniedziałek.

Czy wiesz, że w tym roku Andrzejki odbywają się w poniedziałek?
Szkoda co?
Czemu nie w weekend?
To moje pytania!
Można byłoby zrobić nocowanie czy coś w ten sposób.
Trudno.
Ja mam plan na Andrzejki.
Robić to co zawsze.
Andrzejki oprócz urodzin mojej mamy nie są jakimś szczególnym dniem.
A według was?
 

niedziela, 22 listopada 2015

Jak w 9 krokach spędzić miło jesienny weekendowy dzień.

1. Wstań niezależnie od nikogo.
Nie ustawiaj budzika. Poleniuchuj.
2. Zjedz śniadanie.
Zjedz co chcesz, jak chcesz i sam/a je sobie zrób.
3. Zrób sobie godzinkę/dwie offline.
(np.: 12-14) Poczytaj książkę, pokoloruj coś, odpręż się, odłącz się od internetu!
4. Posiedź na komputerze itp.
Pozałatwiaj  swoje sprawy.
5. Zależnie od spędzonego czasu na komputerze. Zjedz kolacje.
Twój wybór co zjesz, ważne byś był/a dumna.
6. Zrób sobie jakiś mini deser.
Np.: mleko z paroma kawałkami białej czekolady i szczyptą cynamonu.
7. Obejrzyj film, youtuba, poczytaj interesujące blogi.
8. Weź relaksującą, ciepłą kąpiel.
9. Idź spać.
 

sobota, 21 listopada 2015

Chcę mieć bloga...

... wiele osób ma myśl chcę mieć bloga.
1. Pytasz się kogoś lub szukasz w internecie informacji jak stworzyć bloga.
Najczęściej nie masz pomysłu na tematykę.
2. Gdy już masz tematykę. 
Czas na desing najbardziej prawdopodobne jest to, że wybierzesz  kolorowe, pstrokate tło już masz Minusa (-). Wybierz jednokolorowe tło może być nawet różowe, ale najlepiej blade/jasne. Co za dużo to nie zdrowo.
3. Chcesz już pisać post.
Wybierasz najbardziej jaskrawy kolor czcionki. (MASAKRA) Ogranicz się do dwóch kolorów czcionki.Dodajesz piękne zdjęcie, a ozdabiasz je kolorami z nie wiadomo skąd wziętymi. To odstrasza czytelnika. Blog to nie choinka.
4. Jeżeli wszystko ładnie ustawiłeś/aś  teraz post.
Wybierz temat zadając sobie pytania: po co o tym piszę? Pasuje Ci? Czy chciałbyś/abyś go przeczytać? Zastanów się. Pamiętaj tekst niech będzie zwięzły, logiczny i prosto z serca.
5. Masz temat piszesz. Teraz publikacja.
Jeżeli nie będziesz cierpliwy to drzewko nie zaowocuje. (czytaj: aż będą ciekawsze posty, wena, czytelnicy.) Zostaw posta na dzień, noc, godzinę przeczytaj jeszcze raz i ewentualnie popraw. PUBLIKUJ!
6. Po tygodniu maximum miesięcy Ci się nudzi zależy od zapału. 
7. Punkt końcowy.
Jeżeli pomogłam Ci i prowadzisz bloga napisz komentarz.  

Znane, tanie chińskie stronki.

Chodzi mi tu strony typu: Wish DressLink, CNDirect itp.
Rzeczy na nich są fajne, tanie, ale jaka jest ich jakość?
No to są chińskie strony i te rzeczy są praktycznie tak tanie, że bałabym się o jakość. 
Co wy o tym uważacie?

piątek, 20 listopada 2015

Zagubiłam się...

... nie wiem, co dalej, próbuję ale nie mam siły, zostawić na później, ale wolę teraz, tyle chcę zrobić, a nie mogę.

Blog...

Przepraszam, za niektóre rzeczy na blogu np.: za złą godzinę i datę i często myślicie, że nie ma nowego posta, a jest, ale niżej.
Dorota.

Posty.

Zobaczyłam, że w czerwcu i wrześniu było najwięcej postów w czerwcu 28, a we wrześniu 26. Wychodzi 1 - post 1 - dzień, ale w czerwcu w dwa dni by nie było postów, a we wrześniu by  nie było 4 dni.
Mniejsza o ilość, miesiące, pytanie:

Czy w tym miesiącu chcecie ponad 30 postów, mam nadzieje, że tak.
Jak będzie komentarz od kogokolwiek, ze tak to będzie mi miło.
PS. Już na końcu posta nie będe się podpisywać.

Zastanawiam się...

Czemu nie ma komentarzy.
Zauważyłam, że na blogu nie ma jakiejś małej aktywności.
Ale mimo to nie ma komentarzy :/
Dorota

Pada deszcz.

Pada deszcz. Ja w domu go obserwuje, słyszę, ale go nie czuje. Szukam inspiracji może mi jej dasz padasz już długo.
Coraz ciszej cię słyszę, to znak?

Dorota

czwartek, 19 listopada 2015

Czwartkowe porady #4

Balsamy do ust!
Ja osobiście zastosowałam się do słów GlamPauli czyli, żeby używać balsamów do ust ciągle!

Tu zdjęcie z grafiki: 
 Ja osobiście mam 12 balsamów do ust, miałam 13, ale jeden mi się skończył. Nie będę robić zdjęcia jakiegoś razu lub gdy wyrazicie na to chęć zrobię o nich post. Ja wam polecam stosować każdego typu balsamy, a jak macie w domu wazelinę itp. to tu przepis na domowy balsam:




Przygotuj: 
- miskę z zagotowaną w czajniku wodą
- pusty kubek do herbaty
- wazelinę 
- jakieś balsamy które ci się nie sprawdziły
- aromat (polecam pomarańczowy)
- opakowanie po balsamie bądź kupionego w rosmanie (koszt około 1.29)
Jak zrobić:
1. Do miski z gorącą wodą wstaw kubek.
2. Do kubka daj: wazelinę, trochę balsamu który ci się nie sprawdził bądź sprawdził i chcesz go dodać, albo go lubisz lub masz końcówkę
3. Dodaj parę kropelek aromatu na oko.
4. Mieszaj, aż powstanie gładka masa.
5. Przelej do przygotowanego opakowania po balsamie bądź jak ja kupionego w rosmanie.
6. Włóż do lodówki na 1/2 godziny od 1 do 1 dnia.

~Dorota 

środa, 18 listopada 2015

Brak aktywności??? :c

Przepraszam, za ostatni brak aktywności, ale nie mam zbytnio pomysłów na nasz "tydzień". Na razie będę dodawać jak będę miała na to pomysł bo nie chce by było to na sile. Widziałam, ze tego typu posty lubcie. Więc to mnie cieszy. Umówmy się tak: nasz "tydzień" będzie wtedy gdy będę miała na to pomysł, ale zamiast naszego "tygodnia" np.: będą "myśli" lub coś w tym stylu.
Dziękuję.
~Dorota.

poniedziałek, 16 listopada 2015

Yankee Candle polecam #1


Zapach: Aloe Water.
Przez opakowanie na sucho: czuć bardzo ciekawy zapach aloesu. 

Jak palimy jest inny zapach według internetu p o zapaleniu: ogórka i melona.
Bardzo fajny wosk. 

Kupiłam: w Józefina w Kołobrzegu.
Polecam letni, ale trudno.
~Dororciak poleca.














 

Projekt denko #1

Taka nowa "seria" postów. Mam parę produktów o których wam opowiem.
 

Szampon do włosów On Line.
Recenzja:

Super po umyciu włosów wieczorem po HALLOWEEN myłam włosy, a na HALLOWEEN miałam mocny tapir nie dało go się rozczesać po umyciu szczotka delikatnie przeczesała moje włosy nie miałam ani jednego kołtuna.

wtorek, 10 listopada 2015

Szybki wtorek #3

Jeśli nie możesz zasnąć, wysuń jedną lub obie nogi spod kołdry. To pozwoli obniżyć temperaturę ciała (ciepło w pierwszej kolejności ucieka przez kończyny) i dzięki temu zapaść w spokojny sen. Spadek temperatury ciała jest niezbędny, by organizm mógł przygotować się do zasypiania. Badania dowodzą także, że niższa temperatura umożliwia dłuższy i głęboki sen.
Źródło- ONET
~Dorota

piątek, 6 listopada 2015

Piątkowy opis #2

Opis opisu: xD
Ten opis cię znudzi. Pomyślisz ta osoba nie ma pomysłów. Bo tak jest.
Opis opisu niby banalne nie?
Nie!
Dorota

czwartek, 5 listopada 2015

Czwartkowe porady. #2

To ANTYREKLAMA!
Kojarzycie pewnie reklamy firmy powiem otwarcie tesa oraz pattex, pattex może nie ma reklamy, ale to prawie to samo postaram się wcisnąć zdjęcia. W niedziele (25.10.15r.) z tata powiesiliśmy w moim wyremontowanym pokoju antyramę z karykaturą, o 00:00 rodzice usłyszeli jak w moim pokoju spada antyrama. Na szczęście nic się nie stało, ale nie polecam ani jednej, ani drugiej taśmy!
Tak wyglądała ta kupiona przez nas:


ZDJĘCIE Z GRAFIKI.
~Dorota

środa, 4 listopada 2015

Środowa eureka. #2

Każdy ma swoje pojęcie MAKIJAŻU!
Np.: dla mnie balsam/pomadka/kredka do ust, tusz do rzęs, kredka (czasami) *0*

To już jakiś makijaż.
A np.: dla Ciebie: podkład, cień, puder, pomadka.
Nie wiem o co mi chodzi. xD
~Dorora

wtorek, 3 listopada 2015

Szybki wtorek. #2

Coś na szybko. xD
Rano (czytaj jak mam na 8:00) wstaję o 7:00 ubieram się max. 5/7 minut.
Robię śniadanie tak 5/10 minut.
Jak jest pon. lub czw (czytaj mam na 8:50) wstaje 7;30 robię ubieram się robię kanapki. Reszta czasu moja!
Tyle.
~Dorotka

poniedziałek, 2 listopada 2015

Poniedziałkowy relax. #2

Moim relaxem jest wieczorek z komputerem, kocem (czasami), cappucino z cynamonem, youtube (różnie), serial/film (rzadko).
To tyle.
A was?
~Dorota

sobota, 31 października 2015

Sobotnia gadżeciara. #1

Pewnie nie raz widzieliście to zdjęcie lub jak to wykonać i może ten gadżet nie jest odkrywczy, ale chcę go zrobić.

To piłeczka tenisowa. Malujemy jej oczy i ostrym nożem wycinamy dziurę. I montujemy do ściany. Błagam was tylko nie taśmę montażową, za tydzień w poradach się dowiecie.


~Dorota.

piątek, 30 października 2015

Piątkowy opis. #1

Dzisiaj był spoko dzień.
Rano lajtowy wf. Reszta lekcji tym bardziej. Na koniec angielski. Godzinę po lekcjach miałam wyjątkowo 2 godziny dodatkowego anglika w szkole.
Dorota

czwartek, 29 października 2015

Czwartkowe porady. #1

Polecam wam (pewnie pomyślicie, że to reklama), ale to produkt który pokazała, GlamPaula w Ulubieńcach.
Marion ocet z malin & koktajl z owoców.
Jak wam wystają z głowy takie kłaczki, baby hair czy coś takiego to to dla was.
Po umyciu włosów i ich lekkim osuszeniu ręczniku MAJĄ BYĆ WILGOTNE i najlepiej rozczesane, spryskujemy naszym produktem i rano po paru dniach (ja widziałam po jednym lekki efekt). Co nas zadowala.

~Dorora
Zdjęcie z grafiki

środa, 28 października 2015

Środowa eureka. #1

Nauczyciel nie gryzie, serio.
Mnie nie było tydzień w szkole z powodu choroby więc spokojnie powiedziałam do pani:

- Niebyło mnie tydzień, byłam chora. Nie wiem co było i nie zdążyłam poprosić o zeszyty.
- Okej.
I tyle więc nie myślcie "kolejna jedynka".
~Dorota

wtorek, 27 października 2015

Szybki wtorek. #1

Jajka na miękko i na twardo.
Rano rezygnujemy z porządnego śniadania lub w ogóle go nie jemy.
Ja w ogóle nie jem.

Jajko na miękko:
od 4-6 minut.


Jajko na twardo:

10 minut.

Szybko?
Tak.
No to jedz.

~Dorota

poniedziałek, 26 października 2015

Pytanie.

Jestem ciekawa co uważacie o blogerkach w moim wieku? Co sądzicie gdy blogerka w moim wieku już jest ambasadorką jakiejś firmy?
~Dorota
Odpowiadajcie w komentarzach. Dzięki. Jestem ciekawa.

Poniedziałkowy relax. #1


Do wody warto dodać płynu lub olejku o odpowiednim aromacie, ponieważ zapachy działają na najbardziej wrażliwy ze zmysłów. Dwa nerwy węchowe prowadzą do tej części mózgu, która kontroluje emocje, poziom stresu i pamięć. Dzięki temu organizm bardzo szybko na nie reaguje. Zapachy mogą działać relaksująco (np. pomarańcza), pobudzająco (jaśmin, cytryna, eukaliptus), odprężająco (wanilia). Zwiększymy ich oddziaływanie zapalając w łazience odpowiednio dobraną zapachową świecę. Po 20. minutach wychodzimy z wanny, zawijamy się ręcznikiem lub szlafrokiem. Jesteśmy odprężone i szybko zasypiamy.

Ciepłe kąpiele (temp. wody 34- 37 st. C) działają kojąco, uspokajająco. Gorące (38-42 st. C) usuwają napięcia, uspokajają, rozluźniają mięśnie, rozgrzewają, łagodzą niektóre bóle (gośćcowe, nerwobóle), działają usypiająco. Dlatego wskazane są tuż przed snem.

Źródło: Interia.


~Dororciak

piątek, 23 października 2015

Słoik szczęścia.

Do mojego słoika szczęścia Ania z bloga ania.maluje zapraszam do Ani. Ja wrzucam nawet parę karteczek dziennie. Bardzo lubię "wrzucać" szczęście do słoika. Was teź do tego zachęcam.
Ja też dół słoika ozdobiłam lakierami do paznokci.
@Dorota@

Zarządzenie.

Chciałabym zrobić takie coś, że jakby w każdy dzień tygodnia jakoś nazwać i dodawać co tydzień. Zaraz będzie tu rozpiska. Pamiętajcie nie rezygnuję z spontanicznych postów oraz jak raz nie będzie jakiegoś posta to będzie dopiero za tydzień. Zaczynam od poniedziałku - godziny dodawania postów - nie określone. Do każdej nazwy dodam "-" który rozjaśni o co chodzi.

Poniedziałkowy relax. - post będzie, albo o relaxie i jak go zapewnić, albo o jakiś ciekawostkach o relaxie itp. Poczekacie zobaczycie.
Szybki wtorek. - post o różnych czynnościach które wydają się najdłuższe, a zajmują od 1min-1 godziny takie będą ogółem czasowe "wymagania".

Środowa eureka. - post o czymś co mnie "oświeciło", albo sama coś uznałam.
Czwartkowe porady. - post o np. co polecam, albo jak coś można zastosować w inny sposób.
Piątkowe opisy. - to jest bardzo dwuznaczne, albo opisy dnia, albo moje np.: zmyślonego ogrodu.
Sobotnia
gadżeciara. - ciekawe gadżety.
Niedzielny pozytyw. - cytaty motywacyjne.


~Dorota




niedziela, 18 października 2015

wtorek, 13 października 2015

Piosenki YouTuberów.

Słuchałeś/as kiedyś jakiejkolwiek piosenki YouTubera/erki.
Ja tak i powiem, że nie jedna mi się podoba.
`Stwierdzeniem
`Kończę
~Dorciak

Ucz się.

Pewnie nie raz... Miałeś/aś sytuację, że twoja/twój mama/tata powiedziała zamiast oglądać te jutuby/ tych jutuberów pouczył/a byś się.
Ja tak.
Tylko inaczej.
Zamiast oglądać tych jutuberów posprzątałabyś.


xD
xD
~Ja

poniedziałek, 12 października 2015

Tańsze czyli gorsze?

Jesteś jedna osobą z typu, ale tanie to misi być złe.
Ja po części tak, ale nie.
Chociaż przekonałam się, że tańsze, nie które rzeczy są lepsze bądź tak samo dobrze.
Ale pamiętaj nie wszystko takie jest!
~Dorota

Oryginalne.

Czy to, że masz oryginalne buty czy cokolwiek to z Ciebie robi kogoś? Nie! Sorry dla mnie to nie ma znaczenia przecież to tylko gówniany (sory) znaczek. Sama lubię jakieś buty typu nike. Ale nie mówię patrzy Newbalance, nike czy cokolwiek. Sory ma głęboko gdzie masz oryginalny znaczek. Możesz zrobić sobie tatuaż nwm (NIE WIEM) ze znaczkiem NIKE by być oryginalnym! Mam to gdzieś możesz mieć ciuch z lumpeksu mam to gdzieś ty jesteś/aś fajna, a nie twoje buty. Nawet gdybym kogoś lubiła za buty to nie da mi ich, a ni nic. Więc nawet nigdy tak u mnie nie było. Liczy się wartość a nie to, że kupisz mi jakąś kole, żelki, chipsy czy inny śmieć to zjem, a ty tracisz hajs ja nie i tak bym cie za to nie polubiła.
~Dorota

Przewyższanie się.

Miałeś/aś kiedyś taką sytuacje? Ty się przewyższałeś/aś się? Czy ktoś? 
Napisz o tym w komentarzu lub mi maila.
Jestem ciekawa.
Ja miałam takie sytuacje np. "koleżanka" przewyższała się. 

To było takie coś!
- O fajna bluza. Skąd?
- Chcesz taką?
- Nie, tak pytam.

- Dostałam, bo moi rodzice maja 6 BMV.Ja tylko pomyślałam: Zapytałam o bluzę, a nie o ilość twoich rodziców samochodów.




To tyle. Dzięki papa.
~Dorota.

wtorek, 6 października 2015

Co gdyby...?

Nie wiem czemu ostatnio pomyślałam co gdyby Całą Polska była by Warszawą. Ktoś by zapytał:
-Ile masz do centrum?
-A tylko 6 godzin i 15 minut.
~Głupi Temat Dorciak

sobota, 3 października 2015

Legginsy.

Wzory:

To może nie twoja bajka.
Wolisz wzory czy klasykę, wzory nie każdemu pasują.









 Galaxy:
Lubisz wyzwania spróbuj je do czegoś dopasować.
Żartuję ja do nich noszę zwykły T-shirt.



















Jednokolorowe:

Do nich możesz zaszaleć, ale... NIE przesadzaj.
Ja takie mam do piżamy tylko pomarańczowe.












W paski:






Uważaj na nie!
Nie zawsze do Ciebie mogą pasować!
Jak źle dobierzesz dodatki, albo będziesz zebrą!












W flagi:



Uważaj!
To mega trunde do skompletowania z bluzka czy czymś. Jak jesteś szczupła to spoko, ale jak masz swoje kilogramy to ci nie doda uroku.







W zwierzątka:

Oj oj nie miałam z nimi bliskiego kontaktu i niech tak zostanie.




W pepitke:


Jakoś o nich nie myślałam, ale takie legginsy do stylizacji na zdjeciu daję 10/10!









W kwiaty:


Jak widać trudny temat.
Mogą do Ciebie tak jak i mnie nie pasować.














~Dororciak


Znudzona.

Zdziwieni coś mi się znudziło co?
Tilajty jakoś mnie to już tak nie cieszy jak 

my się skończą tilaty i świeca diy to kończę 
jak na razie.
~Dorota

wtorek, 29 września 2015

Dla nas cały dzień.

Dla nas cały dzień to najdłuższa rzecz w życiu, a w przyśpieszeniu całe 5 sekund (przenośnia). Naprawdę myślimy jeny kiedy ten dzień się skończy, a naprawdę nie wiemy kiedy coś się stronie i już będziemy myśleć czemu tak myślałem/am to był najszybszy dzień w życiu.
Czy musimy skończyć życie by doceniać każdy dzień.
~Dororciak

Nagła inspiracja.

Jest inspiracja zaraz nowy post!

Często tak jest.

Ostatnio by pisać szukam inspiracji, ale nie mogę jej znaleźć.
Oglądam zdjęcia itp. Ale nic. Pustka.
Brak mi dobrej inspiracji.

Pustka w głowie i w internecie nie znajduje czegoś fajnego.
~Dororciak się wypowiada.

niedziela, 27 września 2015

Klasowe miłości. (Czyli to co nam się wydaje, a prawda to nie jest.)

Klasowe miłości.
Widzimy dwóch przyjaciół dziewczynę i chłopaka np. Marysię i Tomka.
To przyjaciele, a ty i cała klasa.
Para, ale zakochani.
A oni myślą sobie naprawdę?
Przyjaźnią się,a ty myślisz, że to para.
Gdybyś zobaczyła takie przyjaciółki nie powiedziałabyś/łbyś lesbijki czy coś tylko o... jakie przyjaciółki.
Gdzie tu logika?
Pomyśl czy warto wszystkim o tym mówić i im dogryzać.
Zrozum to przyjaciele, a ty im przeszkadzasz i ich to wkurza.





~Zdjęcie z internetu.






~Dororciakowe porady/przemyślenie.

sobota, 26 września 2015

Ciekawostka o szmince musisz przeczytać!

1. OMG!
Malowanie ust jest tradycją starą jak świat. Egipska królowa Kleopatra barwiła wargi karminowym proszkiem pozyskiwanym z pokruszonych żuków, które nadawały jej ustom intensywny, czerwony odcień. W kulturze Indusu kobiety barwiły usta zmiażdżonymi drogocennymi kamieniami. Natomiast w Mezopotamii malowano wargi pastą, w której głównym składnikiem były rozdrobnione kamienie półszlachetne. Wieki później, na angielskim dworze, kobiety malowały usta mieszaniną wosku pszczelego oraz siarczku rtęci - źródło: Papilot

Mocne kolory pokoi.

Zapewne masz swój pokój... xD
Kolory:
- Fioletowy
- Czerwony
- Czarny
- i tego typu
Są mocne.
Ale to twój wy biur więc temat pogłębię jak będziesz mieć ochotę poczytać co o tym uważam.
~Dorcia

Około...

Około 5 miesięcy temu pojawił się pierwszy post!
Pytanie chcielibyście takie posty jak wcześniej typu szminki itp.?
Myślę, że będą się takie pojawiać i takie, ale te typu szminki mają więcej "obróbki" pisania i szukania zdjęć.
~Dorota
(Stwierdzenie i pytanie)

Zauważyliście...

Niektórzy blogerzy, youtuberzy itp. robią przerwy, bo 6 klasa, bo 3 gimnazjum, bo matura.
A Ci co są do teraz nagrywają/piszą zawsze/często. 

Ja nie powiedziałam, że przerwa czy coś tylko w weekend jet więcej postów w dni szkolne mniej.
~Dorcia~
(Postowe przemyślenie)

Co ja tu robię?

Tak szczerze nigdy nie myślałam o tym co ja tu robię.
Czemu tak mi się to podoba.
Chyba tak mi się to podoba, bo jestem tu "wolna".
Pisze o czym chce i robię co chcę.
Podoba Ci się? Zostajesz.
Nie? Idziesz.
I tyle nawet gdyby nikt tego nie czytał, bo chyba nie czyta to bym tu była, bo to uwielbiam.

~Minion
(Postowe przemyślenie)

Zbyt dorośli.

Nie którzy czują się na zbyt DOROSŁYCH.
Czyli: wyrażają się "pięknie",  wyrażają się na tematy których nawet nie rozumieją.
Co uważacie o zbyt DOROSŁYCH

~Dorcia
(Taki szybki post/temat)

Od dziecka.

Od dziecka z tabletem. 
Jak to widzę bądź słyszę.
Normalnie krew mnie jasna zalewa. 
Dzieci zamiast korzystać z początku/końca dzieciństwa są na tablecie/telefonie. 
Przyznam sama używam telefon/tablet i inni w moim wieku. 
Ale to już normalne.
To tyle wyraźcie swoją opinię w komentarzach.
~Dorota
(Taki szybki post)

piątek, 25 września 2015

Blog.

Najpierw: tak mam bloga.
2/3 MIESIĄCE później: Nie mam bloga, o czym mówisz?
To jest bezsensu!

~Dora.

Pomaganie/Tłumaczenie.

Dziś przez skaypa tłumaczyłam co robić/jak założyć bloga. 
Spoko. 
Mam nadzieje, że się to opłaci.
~Dorcia

"Krótkie" o mnie.


1. Mam na imię Dorota.
2. Mam 12 lat.
3.Jestem obecnie w 6 klasie.
4. Urodziłam się w Zielonej Górze.
5. Obecnie mieszkam w Kołobrzegu.
6. Ulubione kolory fioletowy, czerwony, czarny.
7. Nie mam zwierzątka.
8. Lubię grę my free zoo i inne.
9. Lubię bardzo dużo Julek. (?)
10. Uwielbiam robić selfie.
11. Doceniam rękodzieło
12. Sama często lubię robić rzeczy sama, a nie je kupić.

13. Ulubiona książki: Dziennik cwaniaczka, Lola Rose, Ania z Zielonego wzgórza (nie przeczytałam do końca)
Na razie wystarczy.

~Dorota + Zdjęcia włosów.
W "nowych" włosach.













W "starych" włosach.              

Zakochałam się.

Nie nie nie! Nie chodzi mi o zakochanie się w chłopaku. 
Zakochałam się od dawna w zdjęciach/tapetach/obrazkach tego typu.















No ja je kocham.
<3
~Dora

czwartek, 24 września 2015

Odlegość.

Mimo, że mam kontakt z przyjaciółmi brakuje mi ich. To bardzo smutne dzieli nas 330 około kilometrów.
~Dorota

środa, 23 września 2015

Dobranoc...

Idę spać. Jak widzicie teraz na blogu troszkę jesieni.
Love you bay! (Hejłobuzy)
Okej na razie pa! (Lisie piekło)
~Dora

Jesień!

Kolorowe liście, nastrój, wiaterek. 
Piękny spacer jest bardzo przyjemny w jesień. 
Też je lubicie?
~Dorcia

Nastrój.

Pewnie każda dziewczyna myśli:
Nastrój - świeczki, książka, kocyk/kołderka, poduszka, miły wieczór
Chłopak:
Nastrój - Co?
Ale o moim ja siedzę przy komputerze i mam obok siebie miły nastrój: świeczki i słoik z morzem (piasek,kamienie,muszelki).
















~Dororciak

niedziela, 20 września 2015

Szczęśliwy człowiek?

Często jesteśmy smutni, bo dostaliśmy złą ocenę, bo boli nas brzuch, bo ktoś nas nie docenia.
Jeszcze częściej myślimy, chcę być szczęśliwy/a staramy się uszczęśliwić, ale to nie wychodzi i jeszcze bardziej się smucimy.
Ale musimy myśleć pozytywniej.
Trzeba być zawsze szczęśliwym.

Przypadek: Dostałeś/aś złą ocenę?
Myśl: Poprawię ją!
Przypadek: Coś nam nie wyszło?
Myśl: Następnym razem będzie lepiej.
Trzeba myśleć pozytywnie!

Być kimś.

Kiedyś jak usłyszałam chcę BYĆ KIMŚ, żeby o mnie wszyscy pamiętali ja mnie nie będzie.
Wtedy myślałam:
Ale to egoistyczne.
A teraz czuję coś w tym. Trzeba spojrzeć na to z innej strony.
Ale na dal nie sądzę, że to coś takiego nie egoistycznego. No, bo po co o tym myśleć mając 11/12/13/14/15 lat. Można, ale to przecież nic ważnego w tym wieku w tym wieku trzeba się uczyć, a nie  myśląc o czymś co będzie np. po 18/19/20/21 wieku. Myślisz o tym a później tak się nie stanie i co? Co uważacie!
~DOROTA

sobota, 5 września 2015

"Nigdy nie zapomne"

Znacie tą piosenkę, no z tym tekstem.
Jak mam to napisane na tapecie w pokoju która będzie zdzierana.
Pomyślałam o Zielonej Górze.
Nie mam ochoty o tym myśleć.
Chcecie więcej aktualności wpadajcie na insta: dororciak
~Grzyb

Dwa dni.

Dwa dni, a czuję się jak bym nie pisała miesiąc.
Jak wam mija weekend?

Wcześniej był obojętny, a teraz na niego czekamy.
Zapraszam do kolejnych postów.
~Minionek

czwartek, 3 września 2015

Szkoła.

Szkoła niedawno zaczął się nasz kochany rok szkolny. Jestem ciekawa jak u was w szkole. Ja jestem w nowej szkole. Moje wrażenia jest spoko. Podoba mi się jestem w 6a. Bardzo miłe osoby i zgrana klasa. Moja wychowawczyni także jest bardzo miła dziś dostaliśmy kalendarze. Bardzo fajne. Już była dziś zadana matma, ale spoko. 👍✌✋💛❤💙😘😗😳😍😛😶😀😊☺
Dorciak

sobota, 29 sierpnia 2015

Jestem dumna.

Dzisiaj przebiegłam około 10/11 kółek na boisku mojej nowe już od 1 września szkoły. Jestem z Siebie dumna. Od wczoraj biegam. Wczoraj biegłam około 4/5 wtedy nie byłam dumna, ale dzisiaj było super. Mam nadzieje, że będziecie mnie w tym wspierać. Są minusy mam odcisk od butów na stopie oraz podczas biegania zabolała mnie pięta oraz miałam 1/2 razy kolkę. No i myślę, ze z jedzeniem muszę przystopować, bo teraz jestem pobieganiu, a pije kakało. No jutro się będę hamować, bo nigdy nie schudnę.
~Dororciak

wtorek, 25 sierpnia 2015

Mój instagram.

Od kiedy założyłam instagrama dodałam 57 zdjęć.
Obserwuje mnie 49 osób, a ja obserwuję 190 osób.
Od założenia instagrama uważam, ze jest LEPSZY od FACEBOOKA.
Czemu?
Obserwujesz kogo chcesz.

Może i na FB też jest ta opcja ale musisz czekać dniami, nocami, miesiącami, a czasem latami na to aż ktoś przyjmie was do znajomych. Możesz lajkować zdjęcia/filmy kogo chcesz i nie musi byc twoim znajomym/obserwatorem/czymkolwiek.
To bezsensu dodawać same filmy/zdjęcia.
Wcale nie, bo na przykład: ja, Ada Skon, KichiTV, 5 sposobów na, nawet moi znajomi. Nam się to podoba wiec twój problem jeżeli Ci coś przeszkadza.
To tyle pa!
Mój ig: dororciak.
``Dororciak``
Czarny tekst - ja

Fioletowy - wytłumaczenie głupich pytań itp.

poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Tęsknię za nimi.

Skladam nowa playlistę na bloga, a płaczę bo słucham: Wiz Khalifa - See You Again ft. Charlie Puth [Official Video] Furious 7 Soundtrack oraz czytam tekst po polsku. Jeżeli chcecie sami go przeczytajcie. Może nie każe słowo pasuje do tego co mam w sercu, ale ich większość. Nie cieszę się z jakiego powodu powstała ta piosenka, ale dobrze, że powstała, bo pokazała mi to co straciłam, cieszę się z przeprowadzki, ale mi przykro jak myślę, co straciłam.
Macie tu tekst po polsku:

To był długi dzień, bez Ciebie mój przyjacielu.
Opowiem ci o nim, gdy znowu się spotkamy.
Zaszliśmy bardzo daleko.
Opowiem ci o tym, gdy znowu cię zobaczę.
Gdy znowu cię zobaczę.

Cholera, kto by pomyślał.
Samoloty którymi lataliśmy,
Dobre rzeczy, które nam się przytrafiły.
Nie sądziłem, że będę tutaj stał i mówił ci,
o innej ścieżce.
Wiem, że uwielbialiśmy wsiadać do samochodu i śmiać się, jadąc przed siebie.
Ale coś mi mówiło, że to się kiedyś skończy.
Musiałem się zmienić.
I spojrzeć na wszystko pod innym kątem, żeby dostrzec w tym jakiś cel.
Co to były za dni...
Ciężka praca się opłaca.
Teraz widzę cię w lepszym miejscu..

Jak mamy nie mówić o rodzinie,
Skoro rodzina to wszystko, co mamy?
Stałeś po mojej stronie bez względu na to, co przeżywałem,
A teraz będziesz moim towarzyszem
Podczas mojej ostatniej przejażdżki

Ref.
To był długi dzień, bez Ciebie mój przyjacielu...
Opowiem ci o nim, gdy znowu cię zobaczę (znowu cię zobaczę)
Zaszliśmy bardzo daleko (tak, zaszliśmy bardzo daleko, dobrze zaczęliśmy).
Opowiem ci o tym, gdy znowu cię zobaczę(pozwól, że ci opowiem)
Gdy znowu cię zobaczę.

Najpierw dwójka ludzi podąża własnymi ścieżkami.
Posiada siłę.
Coś małego zamienia się w przyjaźń,
A przyjaźń w więzi
Te więzi nigdy nie zostaną zerwane,
A miłość nigdy nie zniknie (miłość nigdy nie zniknie)
Jeśli braterstwo jest najważniejsze,
Granicy nikt nie przekroczy,
Bo sami ją postawiliśmy,
Kiedy odczuliśmy, że musi gdzieś leżeć
Właśnie się do niej zbliżamy,
Więc nie zapomnij mnie, gdy odejdę (nie zapomnij mnie, gdy odejdę)

Jak mamy nie mówić o rodzinie,
Skoro rodzina to wszystko, co mamy?
Stałeś po mojej stronie bez względu na to, co przeżywałem,
A teraz będziesz moim towarzyszem
Podczas mojej ostatniej przejażdżki

Niech światło wskaże ci drogę,
Niech przypomina o tobie, gdy będziesz szedł przed siebie
Każda droga, którą wybierzesz, zawsze doprowadzi cię do domu, do domu.

Ref.
To był długi dzień, bez Ciebie mój przyjacielu...
Opowiem ci o nim, gdy znowu cię zobaczę (znowu cię zobaczę)
Zaszliśmy bardzo daleko (tak, zaszliśmy bardzo daleko, dobrze zaczęliśmy).
Opowiem ci o tym, gdy znowu cię zobaczę (pozwól, że ci opowiem)
Gdy znowu cię zobaczę.

Oooooooooh!
Oh!
Yeaaaa!
YEA!
Ya!
Ya!

Gdy znowu Cię zobaczę...

Ah!

Znowu Cię zobaczę...

Yea!
Ya!
Oooooooooh!
Oh, oh!
Aha!
Ya!

Gdy znowu Cię zobaczę...















~Dororciak

niedziela, 16 sierpnia 2015

Zero calorie. (Pomadki)

Pomadki ZERO CALORIE (Pomadki to ich nazwa)
Każde zdjęcie jakie zobaczycie jest z filtrem ze snapchata.














Pomadka: Mleczko kokosowe.
Ocena: 10/10 Pięknie pachnie.

Pomadka: Guma balonowa.
Ocena: 10/10 Pięknie pachnie.

Pomadka: Panna cotta.
Ocena: 10/10 Pięknie pachnie.
Pomadka:Mleczna czekolada.
9/10 Słabo pachnie ta czekolada jest lekko sztuczna.

Polecam.
~Dororciak